Tuesday, March 14, 2017

Pahit

Heyy.. 
Bukan la nk membesarkan diri dengan mengatakan aku ni baik ot aku ni bagus..  Or aku ni bijak.. 
Tapi nibruangan untuk aku menulis dan meluahkan.. 

Akhirnya apa yang aku tahan...  Termeletup sudah...  No more abg ramlee in my kamus.. 

Terasa?  Sangat terasa.. 
Marah?  Masih marah... 
Geram?  Ye sangat geram.. 
Hingga tak mampu dibendung amarah yang mendatang.. 

Thanx sbb sudi juga berkerja dgn kitorang..  Sekurangnya with this experience kami belajar satu bende yang baru... 

Aku masih x boleh terima attitude ko yang mudah mengalah..  Mudah give up..  Mudah terasa..  And segalanya yang negatif itu mudah bagi ko.. 
Sedangkan kami ni banyak tahan..  Fikirkan akibatnya..  Fikirkan kesinambungan kerjanya.. 

Cukup sampai sini.. 
Aku xmampu lg.. 
Bye.  Adios.. 

No comments:

Post a Comment